سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه قم


1.

نقش تجارت الکترونیک بر تمایل به خرید و با نقش میانجی نرم افزارهای اجتماعی در خریداران اسنپ فود

صفحه 7-32
فرزانه مسعودفر؛ سیدکامران یگانگی؛ فاطمه ترابی

2.

پژوهشی پیرامون همگرایی دیپلماسی علمی و حکمرانی داده علم، فنّاوری و نوآوری

صفحه 33-70
سمیه قویدل؛ فرشید دانش؛ وحید قره بقلو

3.

تدوین جامع چارچوب ابعاد و مؤلفه‌های فین‌تک

صفحه 71-92
حوریه اعرابی‌مقدم؛ علیرضا مؤتمنی؛ علی اوتارخانی

4.

تبیین هوش مصنوعی در مدیریت منابع انسانی: تحلیل کتاب‌سنجی هوش مصنوعی قابل‌توضیح (2013-2023)

صفحه 93-132
احسان فرات یزدی؛ احسان چیت ساز؛ محمد اعتمادی

5.

بررسی کاربردهای فناوری اینترنت‌اشیاء و میزان پذیرش آن در صنعت بیمه

صفحه 133-172
مینا رنجبرفرد؛ فاطمه داداشی

6.

روشی به‌منظور بازیابی اطلاعات از داده‌های گم‌شده با استفاده از تکنیک‌های داده‌کاوی و الگوریتم ژنتیک

صفحه 173-196
محمد مرادی؛ مجتبی مازوچی

7.

الگوی آسیب‌شناسی میز خدمات برای بهبود نظام خدمات اطلاع‌رسانی دانشجویی در دانشگاه‌های دولتی کشور,

صفحه 197-226
غلامرضا جمعی؛ محمدرحیم رسولی آزاد؛ زهره میرحسینی؛ سعید غفاری

8.

بررسی تاثیر طردشدگی در محل کار بر پنهان‌سازی دانش با تبیین نقش میانجی سکوت تدافعی و تعدیلگر اجتناب تجربی

صفحه 227-254
رضا سپهوند؛ فریبرز فتحی چگنی؛ رضوان منتی؛ سیده مریم موسوی زاده

9.

تبیین نقش میانجی چابکیِ سازمانی بر رابطۀ بین حاکمیت فناوری اطلاعات و بهره‌وری دانش در اداره کل راه و شهرسازی

صفحه 255-278
عبدالباسط مرادزاده؛ علیرضا تشکریان جهرمی

10.

بررسی رفتار اطلاعاتی دانشجویان حقوق کشور

صفحه 279-301
احمد فدوی