سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه قم

مسعودفر, فرزانه, یگانگی, سیدکامران, ترابی, فاطمه. (1404). نقش تجارت الکترونیک بر تمایل به خرید و با نقش میانجی نرم افزارهای اجتماعی در خریداران اسنپ فود. پژوهش‌های فلسفی -کلامی, 11(2), 7-32. doi: 10.22091/stim.2024.10806.2105
فرزانه مسعودفر; سیدکامران یگانگی; فاطمه ترابی. "نقش تجارت الکترونیک بر تمایل به خرید و با نقش میانجی نرم افزارهای اجتماعی در خریداران اسنپ فود". پژوهش‌های فلسفی -کلامی, 11, 2, 1404, 7-32. doi: 10.22091/stim.2024.10806.2105
مسعودفر, فرزانه, یگانگی, سیدکامران, ترابی, فاطمه. (1404). 'نقش تجارت الکترونیک بر تمایل به خرید و با نقش میانجی نرم افزارهای اجتماعی در خریداران اسنپ فود', پژوهش‌های فلسفی -کلامی, 11(2), pp. 7-32. doi: 10.22091/stim.2024.10806.2105
مسعودفر, فرزانه, یگانگی, سیدکامران, ترابی, فاطمه. نقش تجارت الکترونیک بر تمایل به خرید و با نقش میانجی نرم افزارهای اجتماعی در خریداران اسنپ فود. پژوهش‌های فلسفی -کلامی, 1404; 11(2): 7-32. doi: 10.22091/stim.2024.10806.2105