سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه قم


1.

ارائه الگویی برای مدل زبانی بزرگ توضیح‌پذیر علوم اسلامی- انسانی مبتنی بر گراف دانش

صفحه 7-38
علی میرعرب؛ فاطمه دارستانی فراهانی

2.

ارزیابی انطباق برنامۀ درسی مقطع کارشناسی علم اطلاعات و دانش‌‌شناسی با مهارت‌های مورد نیاز دانش‌آموختگان برای ورود به بازار کار بر پایه طبقه‌بندی بازنگری شده بلوم

صفحه 39-72
محمدتقی جعفری؛ سمیه سادات آخشیک؛ رضا رجبعلی بگلو

3.

الگوی سرریز دانش در میان شرکت‌‌های دانش‌بنیان نانو و بایو فناوری

صفحه 73-102
مرضیه تهم؛ صدیقه محمد اسماعیل؛ فاطمه نوشین فرد

4.

ارائه چارچوبی برای شناسایی و تحلیل پیشران‌های موثر بر آینده استارتاپ‌های فناوری مالی

صفحه 103-136
مسعود رجبی فر؛ محمود دهقان نیری؛ محمدرضا پورفخاران؛ محمدحسن ملکی

5.

تاثیر آموزش‌های مجازی دوران همه‌گیری کووید-19 بر رفتار اطلاع‌یابی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه تربیت ‌مدرس

صفحه 137-166
سحر خراشادی‌زاده؛ فاطمه زندیان؛ عاطفه شریف

6.

جایگاه پسادکتری در ایران در مقایسه با سایر کشورهای منتخب

صفحه 167-196
مهدی رمضانی؛ احسان احتشام نژاد؛ رضا نقی زاده

7.

ارزیابی عملکرد کشورهای اتحادیه اروپا بر مبنای مدیریت دانش سبز

صفحه 197-219
مریم پیری اردکانی؛ حبیب زارع احمدآبادی؛ حمیدرضا جواهریان؛ پوریا مالکی نژاد

8.

ارائه مدل مفهومی عوامل مؤثر بر سرعت انتشار نشریات (مورد مطالعه: نشریات حوزه موضوعی علوم انسانی)

صفحه 219-260
فاطمه بهلول؛ شهناز خادمی زاده؛ منصور کوهی رستمی؛ رقیه قضاوی

9.

تبیین رویکردهای عمده به مدیریت اطلاعات و تحلیل پیامدهای آن در علم اطلاعات و دانش‌شناسی

صفحه 261-284
غلامرضا حیدری؛ مریم امیری

10.

مدل کیفی مدیریت تحقیق و توسعه مبتنی بر تحلیل‌های کلان‌داده

صفحه 285-315
صالح آچاک؛ رضا رادفر؛ عباس طلوعی اشلقی؛ عباس خمسه