سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه قم


1.

-تحلیل سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتریان با رویکرد خلق دانش (مورد مطالعه: یکی از شرکتهای ارائه دهنده خدمات اینترنتی )

صفحه 7-24
سید جمال‌الدین حسینی

2.

-بررسی رابطۀ ضریب نفوذ فن‌آوری اطلاعات و چابکی سازمانی در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

صفحه 25-49
هوشنگ عاشقی اسکوئی؛ موسی آذری

3.

-شبیه سازی یک مدل مکان یابی چند لایه ای تسهیلات با در نظر گرفتن تئوری صف

صفحه 51-79
مهدی یوسفی نژاد عطاری؛ سعید کلاهی رنجی؛ انیسه نیشابوری جامی

4.

-ارائه مدلی برای تعیین گستره کنترلی مدیران در سازمان‌های مالی

صفحه 81-102
خدیجه نبوره؛ احرام صفری

5.

-بررسی پویایی های عوامل موفقیت تسهیم دانش با محوریت حوزه خواست

صفحه 103-126
سعیده شکوهی؛ سها صفایی؛ زهرا شمس اسفندآبادی

6.

-حل مسئله ردیابی شاخص با استفاده از الگوریتم فراابتکاری ترکیبی کرم شب تاب

صفحه 127-146
سید جعفر سجادی؛ سید مجتبی سجادی؛ ملیحه سبزواری

7.

-ارائه مدلی برای اولویت‌بندی و گزینش ربات‌ها در خطوط تولیدی پیوسته با بهره‌گیری از روش مالتی مورای خاکستری

صفحه 147-170
احمدرضا قاسمی؛ میثم شهبازی؛ حمیدرضا آقاشاهی

8.

-آسیب‌شناسی برنامه بازاریابی بانک توسعه صادرات ایران با استفاده از مدل سه‌شاخگی

صفحه 171-188
محمدرضا رحیمی؛ علی سلماس نیا

9.

-بررسی تأثیر بکارگیری مدیریت دانش بر منازعات قدرت و سیاست در بخش دولتی با نقش میانجی گروه‌های ذی‌نفوذ (مورد مطالعه:آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی)

صفحه 189-214
رضا رسولی؛ اسکندر شیرازی؛ حامد مسعودی

10.

-ارزیابی فاکتورهای مؤثر در پذیرش مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری در تجارت الکترونیکی

صفحه 215-240
جلال رضایی نور؛ هابیل دیماذر

11.

-ارائه چهارچوبی برای ترسیم نقشه استراتژی با ترکیب روش‌های SWOT، QSPM و DEMATEL (مورد کاوی شرکت نصب نیرو)

صفحه 241-268
میلاد شاهسواری؛ سید حامد موسوی راد

12.

-ارائه مدل تصمیم‌گیری چندمعیاره جهت مکان‌یابی بندر‌ هاب (مطالعه موردی: صنعت کشتیرانی ایران)

صفحه 269-291
امیر ذبیحی؛ محسن قره خانی