سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه قم

حسینی, سید جمال‌الدین. (1401). -تحلیل سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتریان با رویکرد خلق دانش (مورد مطالعه: یکی از شرکتهای ارائه دهنده خدمات اینترنتی ). پژوهش‌های فلسفی -کلامی, 7(1), 7-24. doi: 10.22091/jemsc.2015.530
سید جمال‌الدین حسینی. "-تحلیل سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتریان با رویکرد خلق دانش (مورد مطالعه: یکی از شرکتهای ارائه دهنده خدمات اینترنتی )". پژوهش‌های فلسفی -کلامی, 7, 1, 1401, 7-24. doi: 10.22091/jemsc.2015.530
حسینی, سید جمال‌الدین. (1401). '-تحلیل سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتریان با رویکرد خلق دانش (مورد مطالعه: یکی از شرکتهای ارائه دهنده خدمات اینترنتی )', پژوهش‌های فلسفی -کلامی, 7(1), pp. 7-24. doi: 10.22091/jemsc.2015.530
حسینی, سید جمال‌الدین. -تحلیل سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتریان با رویکرد خلق دانش (مورد مطالعه: یکی از شرکتهای ارائه دهنده خدمات اینترنتی ). پژوهش‌های فلسفی -کلامی, 1401; 7(1): 7-24. doi: 10.22091/jemsc.2015.530