سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه قم

رحیمی, محمدرضا, سلماس نیا, علی. (1401). -آسیب‌شناسی برنامه بازاریابی بانک توسعه صادرات ایران با استفاده از مدل سه‌شاخگی. پژوهش‌های فلسفی -کلامی, 7(1), 171-188. doi: 10.22091/jemsc.2016.764
محمدرضا رحیمی; علی سلماس نیا. "-آسیب‌شناسی برنامه بازاریابی بانک توسعه صادرات ایران با استفاده از مدل سه‌شاخگی". پژوهش‌های فلسفی -کلامی, 7, 1, 1401, 171-188. doi: 10.22091/jemsc.2016.764
رحیمی, محمدرضا, سلماس نیا, علی. (1401). '-آسیب‌شناسی برنامه بازاریابی بانک توسعه صادرات ایران با استفاده از مدل سه‌شاخگی', پژوهش‌های فلسفی -کلامی, 7(1), pp. 171-188. doi: 10.22091/jemsc.2016.764
رحیمی, محمدرضا, سلماس نیا, علی. -آسیب‌شناسی برنامه بازاریابی بانک توسعه صادرات ایران با استفاده از مدل سه‌شاخگی. پژوهش‌های فلسفی -کلامی, 1401; 7(1): 171-188. doi: 10.22091/jemsc.2016.764