سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه قم

رضایی نور, جلال, دیماذر, هابیل. (1401). -ارزیابی فاکتورهای مؤثر در پذیرش مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری در تجارت الکترونیکی. پژوهش‌های فلسفی -کلامی, 7(1), 215-240. doi: 10.22091/jemsc.2016.766
جلال رضایی نور; هابیل دیماذر. "-ارزیابی فاکتورهای مؤثر در پذیرش مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری در تجارت الکترونیکی". پژوهش‌های فلسفی -کلامی, 7, 1, 1401, 215-240. doi: 10.22091/jemsc.2016.766
رضایی نور, جلال, دیماذر, هابیل. (1401). '-ارزیابی فاکتورهای مؤثر در پذیرش مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری در تجارت الکترونیکی', پژوهش‌های فلسفی -کلامی, 7(1), pp. 215-240. doi: 10.22091/jemsc.2016.766
رضایی نور, جلال, دیماذر, هابیل. -ارزیابی فاکتورهای مؤثر در پذیرش مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری در تجارت الکترونیکی. پژوهش‌های فلسفی -کلامی, 1401; 7(1): 215-240. doi: 10.22091/jemsc.2016.766