1. | تحلیل شبکۀ اجتماعی همنویسندگی کتب اعضای هیئتعلمی رشته علوم تربیتی | |
صفحه 4-39 | ||
زهرا معارف وند؛ حمیدرضا نوچه ناسار | ||
2. | پیشبینی پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه جامع علمیکاربردی استان قم براساس نگرش به رشتة تحصیلی و آیندۀ شغلی و نیازهای بازار کار | |
صفحه 39-60 | ||
رضا محمدی؛ علی اکبر خوش گفتارمقدم | ||
3. | بررسی تأثیر روش تدریس خلاقانه درس فارسی با تأکید بر سبکهای یادگیری وارک (VARK) در یادگیری دانشآموزان دورة ابتدایی | |
صفحه 61-89 | ||
لیلا طباطبایی؛ مریم اصفهانی | ||
4. | بررسی نقش فشارزاهای تحصیلی و جو آموزشی بر فرسودگی تحصیلی و اهمالکاری تحصیلی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان | |
صفحه 91-115 | ||
کتایون حمیدی زاده؛ حدیث خسروبیگی؛ رضا بیات | ||
5. | پیشبینی دلزدگی تحصیلی فراگیران زبان انگلیسی مقطع متوسطه بر اساس کمالگرایی والدین: نقش میانجی تنظیم هیجانی | |
صفحه 115-140 | ||
عباس همتی؛ یاسر خواجوی | ||
6. | بررسی رابطۀ سبک فرزندپروری والدین و پیشرفت تحصیلی با میانجیگری عزتنفس دانشآموزان | |
صفحه 141-171 | ||
حجت افتخاری؛ اکبر رضایی فرد؛ سجاد ایزدی | ||