سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه قم

طباطبایی, لیلا, اصفهانی, مریم. (1403). بررسی تأثیر روش تدریس خلاقانه درس فارسی با تأکید بر سبک‌های یادگیری وارک (VARK) در یادگیری دانش‌آموزان دورة ابتدایی. پژوهش‌های فلسفی -کلامی, 2(3), 61-89. doi: 10.22091/jrim.2024.11432.1108
لیلا طباطبایی; مریم اصفهانی. "بررسی تأثیر روش تدریس خلاقانه درس فارسی با تأکید بر سبک‌های یادگیری وارک (VARK) در یادگیری دانش‌آموزان دورة ابتدایی". پژوهش‌های فلسفی -کلامی, 2, 3, 1403, 61-89. doi: 10.22091/jrim.2024.11432.1108
طباطبایی, لیلا, اصفهانی, مریم. (1403). 'بررسی تأثیر روش تدریس خلاقانه درس فارسی با تأکید بر سبک‌های یادگیری وارک (VARK) در یادگیری دانش‌آموزان دورة ابتدایی', پژوهش‌های فلسفی -کلامی, 2(3), pp. 61-89. doi: 10.22091/jrim.2024.11432.1108
طباطبایی, لیلا, اصفهانی, مریم. بررسی تأثیر روش تدریس خلاقانه درس فارسی با تأکید بر سبک‌های یادگیری وارک (VARK) در یادگیری دانش‌آموزان دورة ابتدایی. پژوهش‌های فلسفی -کلامی, 1403; 2(3): 61-89. doi: 10.22091/jrim.2024.11432.1108