سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه قم

همتی, اصغر, متولی, سید حسام الدین, پورقادر چوبر, عادل, اخلاقپور, علی, نظری, لیلا. (1404). تحلیل احساسات مشتریان با هوش مصنوعی برای بهبود زنجیره تأمین هوشمند. پژوهش‌های فلسفی -کلامی, 11(1), 306-286. doi: 10.22091/jemsc.2025.3654.1260
اصغر همتی; سید حسام الدین متولی; عادل پورقادر چوبر; علی اخلاقپور; لیلا نظری. "تحلیل احساسات مشتریان با هوش مصنوعی برای بهبود زنجیره تأمین هوشمند". پژوهش‌های فلسفی -کلامی, 11, 1, 1404, 306-286. doi: 10.22091/jemsc.2025.3654.1260
همتی, اصغر, متولی, سید حسام الدین, پورقادر چوبر, عادل, اخلاقپور, علی, نظری, لیلا. (1404). 'تحلیل احساسات مشتریان با هوش مصنوعی برای بهبود زنجیره تأمین هوشمند', پژوهش‌های فلسفی -کلامی, 11(1), pp. 306-286. doi: 10.22091/jemsc.2025.3654.1260
همتی, اصغر, متولی, سید حسام الدین, پورقادر چوبر, عادل, اخلاقپور, علی, نظری, لیلا. تحلیل احساسات مشتریان با هوش مصنوعی برای بهبود زنجیره تأمین هوشمند. پژوهش‌های فلسفی -کلامی, 1404; 11(1): 306-286. doi: 10.22091/jemsc.2025.3654.1260