سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه قم

گل محمدی, کریم. (1403). اثربخشی درمان شناختی رفتاری مدرسه‌محور (کول کیدز) بر کنترل توجهی و سوگیری. پژوهش‌های فلسفی -کلامی, 1(1), 62-75. doi: 10.22091/frs.2024.11183.1008
کریم گل محمدی. "اثربخشی درمان شناختی رفتاری مدرسه‌محور (کول کیدز) بر کنترل توجهی و سوگیری". پژوهش‌های فلسفی -کلامی, 1, 1, 1403, 62-75. doi: 10.22091/frs.2024.11183.1008
گل محمدی, کریم. (1403). 'اثربخشی درمان شناختی رفتاری مدرسه‌محور (کول کیدز) بر کنترل توجهی و سوگیری', پژوهش‌های فلسفی -کلامی, 1(1), pp. 62-75. doi: 10.22091/frs.2024.11183.1008
گل محمدی, کریم. اثربخشی درمان شناختی رفتاری مدرسه‌محور (کول کیدز) بر کنترل توجهی و سوگیری. پژوهش‌های فلسفی -کلامی, 1403; 1(1): 62-75. doi: 10.22091/frs.2024.11183.1008