سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه قم

خاوری نصیرمحله, زرغام, کریمی, رضا. (1402). شناسایی و اولویت‌بندی معیارهای مدیریت دانش در موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی. پژوهش‌های فلسفی -کلامی, 9(1), 111-138. doi: 10.22091/stim.2023.7516.1681
زرغام خاوری نصیرمحله; رضا کریمی. "شناسایی و اولویت‌بندی معیارهای مدیریت دانش در موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی". پژوهش‌های فلسفی -کلامی, 9, 1, 1402, 111-138. doi: 10.22091/stim.2023.7516.1681
خاوری نصیرمحله, زرغام, کریمی, رضا. (1402). 'شناسایی و اولویت‌بندی معیارهای مدیریت دانش در موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی', پژوهش‌های فلسفی -کلامی, 9(1), pp. 111-138. doi: 10.22091/stim.2023.7516.1681
خاوری نصیرمحله, زرغام, کریمی, رضا. شناسایی و اولویت‌بندی معیارهای مدیریت دانش در موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی. پژوهش‌های فلسفی -کلامی, 1402; 9(1): 111-138. doi: 10.22091/stim.2023.7516.1681