سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه قم

زندیان, فاطمه, موسی زاده, عالیه, زادولی خواجه, لیلا, حسن‌زاده, محمد. (1398). بررسی مقایسه‌ای آمیخته‌های بازاریابی بین ناشران رشته‌ علم اطلاعات و دانش‌شناسی و ناشران برگزیده. پژوهش‌های فلسفی -کلامی, 5(1), 31-51. doi: 10.22091/stim.2019.1375
فاطمه زندیان; عالیه موسی زاده; لیلا زادولی خواجه; محمد حسن‌زاده. "بررسی مقایسه‌ای آمیخته‌های بازاریابی بین ناشران رشته‌ علم اطلاعات و دانش‌شناسی و ناشران برگزیده". پژوهش‌های فلسفی -کلامی, 5, 1, 1398, 31-51. doi: 10.22091/stim.2019.1375
زندیان, فاطمه, موسی زاده, عالیه, زادولی خواجه, لیلا, حسن‌زاده, محمد. (1398). 'بررسی مقایسه‌ای آمیخته‌های بازاریابی بین ناشران رشته‌ علم اطلاعات و دانش‌شناسی و ناشران برگزیده', پژوهش‌های فلسفی -کلامی, 5(1), pp. 31-51. doi: 10.22091/stim.2019.1375
زندیان, فاطمه, موسی زاده, عالیه, زادولی خواجه, لیلا, حسن‌زاده, محمد. بررسی مقایسه‌ای آمیخته‌های بازاریابی بین ناشران رشته‌ علم اطلاعات و دانش‌شناسی و ناشران برگزیده. پژوهش‌های فلسفی -کلامی, 1398; 5(1): 31-51. doi: 10.22091/stim.2019.1375