سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه قم

سبزی پور, امیر, حسنوند, بنفشه, صفری, نوش آفرین. (1403). مقایسۀ تأثیر استفاده از روش تدریس معکوس و روش تدریس سنتی بر تاب‌آوری تحصیلی و درگیری تحصیلی دانش‌آموزان در درس علوم تجربی. پژوهش‌های فلسفی -کلامی, 2(4), 33-45. doi: 10.22091/jrim.2025.11489.1111
امیر سبزی پور; بنفشه حسنوند; نوش آفرین صفری. "مقایسۀ تأثیر استفاده از روش تدریس معکوس و روش تدریس سنتی بر تاب‌آوری تحصیلی و درگیری تحصیلی دانش‌آموزان در درس علوم تجربی". پژوهش‌های فلسفی -کلامی, 2, 4, 1403, 33-45. doi: 10.22091/jrim.2025.11489.1111
سبزی پور, امیر, حسنوند, بنفشه, صفری, نوش آفرین. (1403). 'مقایسۀ تأثیر استفاده از روش تدریس معکوس و روش تدریس سنتی بر تاب‌آوری تحصیلی و درگیری تحصیلی دانش‌آموزان در درس علوم تجربی', پژوهش‌های فلسفی -کلامی, 2(4), pp. 33-45. doi: 10.22091/jrim.2025.11489.1111
سبزی پور, امیر, حسنوند, بنفشه, صفری, نوش آفرین. مقایسۀ تأثیر استفاده از روش تدریس معکوس و روش تدریس سنتی بر تاب‌آوری تحصیلی و درگیری تحصیلی دانش‌آموزان در درس علوم تجربی. پژوهش‌های فلسفی -کلامی, 1403; 2(4): 33-45. doi: 10.22091/jrim.2025.11489.1111